15th birthday

Hello alla bloggisar!

Insåg igår att jag inte har bloggat här på läänge. Det beror på att jag bloggar på annat håll. Kanske länkar någon gång i framtiden! 

Anyways, det är min födelsedag och jag borde berätta om den right? B-)

Jag fick:
Klänning
Skor
Jeansjacka
Nagellack
Hörlurar
Filofax med miniblyertspenna
Klocka
Överkast
Klubbkort på guldfynd och hemtex

Jag väcktes klockan 8 med frukost på sängen! Tomtebloss och grejor.


Min fina tårta!

Presenter!

Mitt nya överkast och mysiga ballonger

Min nya klocka

Födelsedags outfiten

Nya skorna, Blend

Förrätten på Adas. Gurka, majs och underbar tomat&rödlöks mix

Och varmrätten, bakad potatis och skagenröra.



Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test