that's just how the story unfolds

När statistiken sjunker försvinner motiveringen till att fortsätta blogga. Så det är därför ni har sett så lite av mig de senaste dagarna. Har egentligen inte hänt något som är värt att skriva om, men jag kör en liten kort update för er som faktiskt bryr er ;)

- Jag är kär. Händer inte ofta, men nu är jag tyvärr det.
- Jag har blivit fet, på riktigt.
- Failade totalt på historia provet. Fick ett C som motsvarar ett VG. KOM IGEN?!

Har säkert glömt något viktigt, men ni får nöja er med detta.

Ha en fortsatt bra kväll så kanske jag skriver snart igen :D

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test