bright as the sun


Skönt att det är över nu även fast jag gärna hade stannat och blivit fotograferad hela dagen ;)
Dagen har varit helt underbar! Bästaste Towe mötte mig på centralen i Stockholm, där klurade vi ut vart vi skulle. Vi tog tuben till Östermalm och strosade runt på Stureplan och köpte varsin slush på 7-eleven innan vi gick in. 

Inne på agenturen fick jag ett papper där jag skulle fylla i mina uppgifter. Och sen var det dags för fotografering. Framifrån, i profil och halvprofil. Kände mig så levande. Jag får värsta kicken framför kameran, kanske inte syntes då en riktig "good looking guy" satt och kollade på. Hoppas dock att det blev bra och att dom hör av sig inom 2 veckor :D om inte så är Elite inte den enda modellagenturen!

Kommentarer
Postat av: jjj.

Fin blogg måste jag få säga!

Sen undrar jag hur du fick kontakt med Elite? Och jag fick för mig att du skrev att du var ganska kort? Hur lång är du & hur lång måste man vara för att få vara med på Elite M. ? :) Tacksam för svar, kram!

2011-09-30 @ 21:50:10

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test