everything inside me screams no

Jag är förkyld och förjävligt lycklig. Har som vanligt inte bloggat som jag ska. Men jag har varit i sthlm i helgen så det kan bero på det, eller vad tror ni?

Min Towe bor nu i Stockholm så jag tvekade inte en sekund att åka dit. Tog tåget, snabbast och smidigast. 150spänn, why not liksom?
Hon mötte upp mig på centralstationen och sedan gick vi runt på stan och spanade på killar. Finns en hel del puddingar må jag säga. Har inte varit så lycklig på länge. Jag kände verkligen att jag sken. 
Bestämde mig därför för att köpa en sojachailatte, mumsigt värre!


(oldish picture)

Dagen efter (idag) gick vi upp tidigt. Jag skulle träffa fina Magnus innan jag åkte hem. Så himla kul att prata med den snubben alltså. Han gör min dag always!

Lär skriva mer, men inte nu och inte ikväll!
Puss på er bitches;)

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test