Getting back to the start

Det är frukost dags och jag vill inte ha. Jag vet att jag måste, jag vet att nackdelarna av viktnedgång är mer än fördelarna. Jag vill ha tillbaka min kontroll igen, men jag vill inte vara sjuk. De säger att allt blir bra när man kommer upp i en hälsosam vikt så varför känns allt så fel? Varför känner jag mig mer olycklig nu än vad jag var förut?



Ja, jag är en attentionwhore. Jag vill att folk ska vända sig om när dom går förbi mig och kolla avundsjukt på mina ben. Jag vill att folk ska bli äcklade av mig för jag är så smal. Jag vill att folk ska kolla på mig och tänka anorexia.

Jag vill att folk ska se mig.

Kommentarer

Kommentera här!

Du är väl inte anonym? Ditt namn skriver du här:
Kom ihåg mig?

Din epost?: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Skriv vad du har på hjärtat här:

Trackback
RSS 2.0

Test